Latest Post

Το σφάλμα Diablo Immortal παγώνει την αποστολή Lassal από φόβο. Η έρευνα του Diablo 4 υποδεικνύει πιθανές μικροσυναλλαγές

Η σημερινή επερχόμενη ενημέρωση κώδικα Multiverse θα μειώσει την αποτελεσματικότητα της αμφιλεγόμενης κίνησης περιστροφής του Taz, με περισσότερα nerfs να προγραμματίζονται στο μέλλον.

Η ενημέρωση, η οποία δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμη, αλλά πιθανότατα θα φτάσει σήμερα στις 9 π.μ. PT / 12 μ.μ. ET / 5 μ.μ.

Η κίνηση περιστροφής του Taz – που περιγράφεται στον οδηγό μας MultiVersus Taz, μπορεί να εκτελεστεί στο έδαφος ή στον αέρα – βλέπει τον Taz να εκτελεί το σήμα κατατεθέν του, το οποίο ελέγχει ο παίκτης καθώς κινείται στο γήπεδο.

Όποιος επηρεάζεται από αυτή την κίνηση τραβάει και δέχεται πολλαπλά χτυπήματα, πιθανώς πριν πετάξει στον αέρα, εάν έχει προκαλέσει αρκετή ζημιά. Αυτή η κίνηση δεν έχει cooldown και μόνο ορισμένες επιθέσεις μπορούν να την εμποδίσουν, πράγμα που σημαίνει ότι ορισμένοι παίκτες επιλέγουν το Taz και στέλνουν ανεπιθύμητη αλληλογραφία την κίνηση ξανά και ξανά, προκαλώντας απογοήτευση.

Multiverse – Ο ΛεΜπρόν δείχνει χαρακτήρα.

Ωστόσο, οι σημειώσεις ενημέρωσης κώδικα για την επερχόμενη ενημέρωση έκδοσης 0.1 αναφέρουν ότι αυτή η κίνηση θα γίνει λιγότερο αποτελεσματική, αποδυναμώνοντάς την περαιτέρω προσθέτοντας ένα cooldown σε μια μελλοντική ενημέρωση κώδικα.

“Αυτή τη στιγμή, το σχέδιό μας είναι να μεταφέρουμε το Tornado σε μια κίνηση χαλάρωσης σε ένα επερχόμενο patch”, λέει ο Nott. «Η καταιγίδα είναι η κίνηση που χαρακτηρίζει τον Taz, επομένως θέλουμε να τη διατηρήσουμε ως μία από τις πιο ισχυρές επιθέσεις του, με το cooldown να τον αναγκάζει να τη χρησιμοποιήσει πιο σκόπιμα.

“Αυτά τα νεύρα θα μειώσουν τη δύναμη του Taz, ειδικά σε υψηλότερα επίπεδα παιχνιδιού, γι’ αυτό περιμένετε μερικούς λάτρεις σε άλλες κινήσεις στο κιτ του στο εγγύς μέλλον. Σας ευχαριστούμε για την υπομονή σας και θα συνεχίσουμε να βελτιώνουμε το παιχνίδι του Taz. Θα συνεχίσουμε να αξιολογούμε το Playa υγεία.”

Το patch θα εναλλάσσει επίσης τους δωρεάν χαρακτήρες του παιχνιδιού. Όταν η beta κυκλοφόρησε σε πρώιμη πρόσβαση για ορισμένους παίκτες την περασμένη εβδομάδα, οι τέσσερις ελεύθεροι χαρακτήρες ήταν οι Jack, Harley Quinn, Taz και Shaggy (με το Wonder Woman ξεκλειδωμένο αφού ξεπέρασε το tutorial).

Μόλις κυκλοφορήσει η ενημέρωση, θα αντικατασταθούν από τους Finn, Garnet, Superman και Reindog. Η κατάργηση του Taz ως αυτόνομου χαρακτήρα μπορεί επίσης να μειώσει τον αριθμό των παικτών που τον χρησιμοποιούν.

Οι πλήρεις σημειώσεις ενημέρωσης κώδικα έχουν ως εξής:

Multiverse Open Beta Version 0.1 Patch Notes

Ανοιχτή δοκιμαστική πλατφόρμα.

Ο ΛεΜπρόν Τζέιμς έφτασε! Είναι ο πρώτος μας χαρακτήρας που τρέχει στο μπάσκετ!

Νέα δωρεάν εναλλαγή χαρακτήρων (26/7 έως 8/8)

  • Τέχνη
  • Λυχνίτης
  • Υπεράνθρωπος
  • Randag

Νέο συμβάν Open Beta Warp:

  • Ο χρυσός που κερδίζεται από αγώνες έχει αυξηθεί κατά 25% από τις 26/7 σε 8/8 για περιορισμένο χρονικό διάστημα ως Open Beta Welcome Event!

ο ρόλος

Μπάτμαν

  • Ουδέτερη επίθεση αέρα/εδάφους: Η ψύξη στο Batarang αυξήθηκε από 13 σε 14 δευτερόλεπτα. Το pickup του Battering επιστρέφει από 11,05 έως 11,55 δευτερόλεπτα. Αυτό σημαίνει ότι ο ελάχιστος χρόνος μεταξύ των βολών είναι 2,45 δευτερόλεπτα μεγαλύτερος από 1,95 δευτερόλεπτα.
  • Η ψύξη του Batman’s Battering δημιούργησε πολύ μικρά παράθυρα όπου το Battering δεν έπαιζε. Αυτή η αλλαγή θα επιτρέψει στους αντιπάλους του Batman να έχουν ένα μεγαλύτερο παράθυρο μεταξύ των επιθέσεων Battering για να αποκτήσουν πλεονέκτημα.
  • Διορθώσεις σφαλμάτων: Ειδικό πλευρικό αέρα/εδάφους: Διορθώθηκε ένα σφάλμα όπου το grapple σας έδιωχνε μερικές φορές από τον χάρτη.

Έγινε σκουλήκι

  • Airup Attack: Το παράθυρο εκκίνησης αυξήθηκε κατά 2 καρέ, το ενεργό παράθυρο μειώθηκε κατά 2 καρέ.
    • Το hitbox το έκανε έτσι ώστε ο Bugs Bunny σχεδόν να χτυπήσει γύρω του. Για να αντιμετωπιστεί αυτό, το Up Air θα πρέπει να γίνει λίγο πιο λογικό.

Ο σιδερένιος γίγαντας

  • Διόρθωση σφαλμάτων: Επίθεση αέρα προς τα κάτω: Δεν μπορεί πλέον να συνδυαστεί με τον εαυτό του
  • Διόρθωση σφαλμάτων: Air/Ground Down Special: Οι αντίπαλοι δεν μπορούν πλέον να χτυπηθούν επανειλημμένα και να κλειδωθούν για πάντα
  • Διόρθωση σφαλμάτων: Επίθεση Air Up: Δεν μπορεί πλέον να χτυπήσει επανειλημμένα τους αντιπάλους

Steven Universe

  • Air Neutral Attack: Μετακινεί τους αντιπάλους πάνω και μακριά για να μπλοκάρει την άπειρη επίθεση που προκαλείται από το Air Down Attack και το Air Neutral Attack εναλλάξ.

Taz

  • Διόρθωση σφαλμάτων: Διορθώθηκε ένα σφάλμα που εμπόδισε τον Taz να λάβει εναέριες επιθέσεις αφού έφθασε το ειδικό εναέριο όριο του.
  • Ειδικά Αέρα/Εδάφους:
    • Αν ακολουθείτε το Early Access, το Taz’s Tornado κυριαρχεί στο κιτ χαρακτήρων του και προσφέρει ασαφείς ελέγχους γνώσεων για νέους παίκτες. Μειώνοντας την αποτελεσματικότητά του, ελπίζουμε να βελτιώσουμε την υγεία και τη δυνατότητα loopability του παιχνιδιού και να φέρουμε το παιχνίδι σε μια πιο υγιή κατάσταση για τους νέους παίκτες.
      • Μείωση της διάρκειας της καταιγίδας και πρόσθετη διάρκεια που κερδίζεται από συμμαχικό πέρασμα.
      • Αφαίρεση ενός από τα πολλαπλά χτυπήματα του ανεμοστρόβιλου.
      • Μείωση της παύσης χτυπημάτων όλων των επισκέψεων στο Storm.
      • Επιστρέψτε από το τελευταίο χτύπημα στην καταιγίδα από το 1375 έως το 1275.
    • Αυτήν τη στιγμή, το σχέδιό μας είναι να μεταφέρουμε το Tornado σε μια κίνηση χαλάρωσης σε ένα επερχόμενο patch. Το Storm είναι η κίνηση υπογραφής του Taz, επομένως θέλουμε να τη διατηρήσουμε ως μία από τις πιο ισχυρές επιθέσεις του, με το cooldown να τον αναγκάζει να τη χρησιμοποιήσει πιο σκόπιμα. Αυτά τα νεύρα θα μειώσουν τη δύναμη του Taz, ειδικά σε υψηλότερα επίπεδα παιχνιδιού, οπότε περιμένετε κάποιους λάτρεις σε άλλες κινήσεις στο κιτ του στο εγγύς μέλλον. Σας ευχαριστούμε για την υπομονή σας και θα συνεχίσουμε να παρακολουθούμε την υγεία του παιχνιδιού του Taz.

Βέλμα

  • Βάρος: Μειώθηκε από 70 σε 63
    • Ήταν μια παράβλεψη από την πλευρά μας ότι ο Velma είναι ένας από τους πιο βαρείς χαρακτήρες του παιχνιδιού. Αυτή η αλλαγή θα πρέπει να την επαναφέρει εκεί που την είχαμε αρχικά οραματιστεί.