Latest Post

Core Cyberpunk 2077 Team Members “Moving to America” ​​για να ηγηθούν στο Sequel Studio Η πρώτη ενημερωμένη έκδοση κώδικα FIFA 23 μειώνει την ακρίβεια των ποινών, βελτιώνει τα κινούμενα σχέδια της ντρίμπλας

Η Capcom αρχικά σκόπευε το Resident Evil 7: Biohazard να είναι ένα ζωντανό παιχνίδι υπηρεσιών με online multiplayer και μικροσυναλλαγές, αποκάλυψε ο εκτελεστικός παραγωγός της.

Σε μια νέα συζήτηση με τον Shinji Mikami στο επίσημο κανάλι του Biohazard στο YouTube, ο Jun Takeuchi εξήγησε πώς η Capcom πίεζε την ομάδα ανάπτυξης να εφαρμόσει τέτοιες δυνατότητες στο παιχνίδι, ακόμη και μετά τη συμμετοχή του Takeuchi στο έργο. ζήτησε να είναι και ακύρωσε αυτά τα σχέδια.

«Όταν ξεκινήσαμε να εργαζόμαστε στο Resident Evil 7, επιστρέψαμε στο “τι είναι ο φόβος τέλος πάντων;” συζήτηση, εξήγησε ο Takeuchi.

«Μίλησα για αυτό πολύ. [Resident Evil 7 director Koshi] Nakanishi – ‘Λοιπόν, τι θα κάνουμε;’ Στην πραγματικότητα μιλήσαμε για αυτό πριν ξεκινήσουμε να εργαζόμαστε για το Resident Evil 7.

«Και εκείνη την εποχή υπήρξε μια μεγάλη ώθηση στην Capcom, μια μεγάλη ώθηση «μάρκετινγκ», λέγοντας ότι «πρέπει να φτιάξουμε τα παιχνίδια που ζητούν οι παίκτες».

Μας έλεγαν, “Κάνε αυτό, φτιάξε αυτό”, ήταν πολύ δύσκολο για τους σκηνοθέτες εκείνη την εποχή. “Διαδικτυακό παιχνίδι για πολλούς παίκτες” αυτό, “περιεχόμενο με δυνατότητα λήψης”. “Παιχνίδια υπηρεσίας σε εξέλιξη! Μικροσυναλλαγές! Ένα παιχνίδι Make a Resident Evil”. που σημαδεύει όλα αυτά τα κουτάκια!».

«Σοβαρά, υπήρχαν τόσες πολλές απαιτήσεις… αυτοί οι φτωχοί σκηνοθέτες. Τέλος, ο πρόεδρός μας,[Kenzo] Μπήκε ο Σουτζιμότο. Είχε ακούσει για όλες τις αποτυχημένες προσπάθειες εκείνη την εποχή. Αυτή είναι λοιπόν μια από αυτές τις αξέχαστες στιγμές για μένα.

“Ήταν 4 Ιανουαρίου, η πρώτη εργάσιμη ημέρα του νέου έτους. Ο πρόεδρος με κάλεσε στο γραφείο του. “Το Resident Evil 7 είναι σε πολύ κακή κατάσταση. Takeuchi-kun, μπες μέσα και βοήθησε στην κατασκευή του!” Έτσι κατέληξα να δουλεύω στο Resident Evil 7.

Ο Takeuchi εξήγησε ότι όταν αργότερα εντάχθηκε στην ομάδα, πίεσε τον Nakanishi να υπογράψει ως διευθυντής του παιχνιδιού και στη συνέχεια προσπάθησε να αφαιρέσει τις λειτουργίες ζωντανής υπηρεσίας και μικροσυναλλαγών που είχε εφαρμόσει η Capcom.

Ειδοποίηση: Επιτρέψτε τη χρήση λειτουργικών cookies στις προτιμήσεις cookie για την εμφάνιση αυτής της ενσωμάτωσης.

“Πρώτα, αποφασίσαμε ότι το Resident Evil είχε τις ρίζες του στον τρόμο. Μιλήσαμε για αυτό πολύ. Η ιδέα του multiplayer προέκυψε αρκετά γρήγορα. Αν μπορούσαμε να το συνθέσουμε σωστά, θα είχαμε ένα ενδιαφέρον παιχνίδι. Θα μπορούσαμε να κάνουμε ένα παιχνίδι τρόμου για πολλούς παίκτες, αλλά δεν είχαμε καλή ιδέα, οπότε το αφήσαμε στο ράφι.

“Καταχωρήσαμε στη λίστα, τους ξεριζώσαμε, μέχρι που βρήκαμε τον χειρότερο εφιάλτη του μάρκετινγκ – ένα κανονικό παλιό παιχνίδι τρόμου για έναν παίκτη. Αυτό καταλήξαμε.”

Το παιχνίδι που προέκυψε ήταν μια τεράστια επιτυχία, κερδίζοντας βαθμολογία 86 στον ιστότοπο συγκέντρωσης κριτικών Metacritic.

Τον Ιούνιο, το Resident Evil 7 – μαζί με τα remakes των Resident Evil 2 και 3 – έλαβε αναβαθμίσεις τρέχουσας γενιάς για PS5, Xbox Series X/S και PC.

Κάθε ενημέρωση περιλαμβάνει νέες δυνατότητες τρέχουσας γενιάς, όπως υποστήριξη 4K, βελτιωμένοι ρυθμοί καρέ και ανίχνευση ακτίνων.