Latest Post

Το σφάλμα Diablo Immortal παγώνει την αποστολή Lassal από φόβο. Η έρευνα του Diablo 4 υποδεικνύει πιθανές μικροσυναλλαγές

Η Electronic Arts είπε ότι τα παιχνίδια για έναν παίκτη αποτελούν «πραγματικά, πραγματικά σημαντικό μέρος» του συνολικού συνδυασμού προϊόντων της.

Μετά την ενεργή απομάκρυνση από την παραγωγή παιχνιδιών για έναν παίκτη κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 2010, η εταιρεία προφανώς τα έχει ξαναζήσει μετά την επιτυχία του Star Wars Jedi: Fallen Order.

Τα παιχνίδια για έναν παίκτη που βρίσκονται υπό ανάπτυξη στην EA περιλαμβάνουν το Star Wars Jedi: Survivor, το Dragon Age: Dreadwolf και ένα ριμέικ του Dead Space.

Star Wars Jedi: Survivor – Επίσημο Teaser

Κατά τη διάρκεια της κλήσης για τα κέρδη του πρώτου τριμήνου την Τρίτη, η EA ρωτήθηκε πώς τα παιχνίδια για έναν παίκτη ταιριάζουν επί του παρόντος στο χαρτοφυλάκιο της εταιρείας.

“Οι παίκτες μας, σε γενικές γραμμές, έχουν αυτά τα βασικά κίνητρα – έμπνευση, απόδραση, κοινωνική σύνδεση, ανταγωνισμό, αυτοβελτίωση, δημιουργία – τα πράγματα που μας κάνουν παίκτες”, δήλωσε ο CEO της EA Andrew Wilson. .

«Και η δημιουργία κόσμων, η κατασκευή χαρακτήρων και η αφήγηση ιστοριών είναι πραγματικά σημαντική για την εκπλήρωση ορισμένων από αυτά τα κίνητρα.

“Όταν σκεφτόμαστε το χαρτοφυλάκιό μας και σκεφτόμαστε να το φτιάξουμε, το σκεφτόμαστε πραγματικά σε δύο βασικούς φορείς. Ένα, πώς λέμε απίστευτες ιστορίες; Και δύο, πώς χτίζουμε εξαιρετικές διαδικτυακές κοινότητες; Και μετά πώς μπορούμε φέρνω αυτά τα δύο πράγματα μαζί;

“Λοιπόν, όταν κοιτάτε το χαρτοφυλάκιό μας, αυτό που πρέπει να αναζητήσετε είναι πώς το κάνουμε αυτό; Πώς χτίζουμε αυτούς τους κόσμους και λέμε αυτές τις ιστορίες; Πώς αναπτύσσονται οι παγκόσμιες διαδικτυακές κοινότητες και πώς φέρνουμε αυτά τα δύο πράγματα μαζί να αλληλοσυμπληρώνονται;

Ο Wilson συνέχισε: «Και αυτό που βλέπουμε όταν παίρνουμε, ένα, αναπτύσσουμε το δίκτυό μας και δύο, αυξάνουμε τον χρόνο που περνούν οι παίκτες του δικτύου μας στα παιχνίδια μας και που ξοδεύουν γύρω

«Και καθώς σκεφτόμαστε τα παιχνίδια για έναν παίκτη, πιστεύουμε ότι αυτό είναι ένα πραγματικά, πολύ σημαντικό μέρος του συνολικού χαρτοφυλακίου που προσφέρουμε για την εκπλήρωση αυτών των βασικών κινήτρων.

“Και ο τρόπος που σχεδιάζουμε για αυτό με την πάροδο του χρόνου είναι στην πραγματικότητα απλώς να κοιτάμε την κοινότητά μας και να κοιτάμε πώς ξοδεύουν το χρόνο τους και να δούμε πού μπορούν να δοθούν κίνητρα ή όχι. Και θα προσπαθήσουμε να το συμπληρώσουμε με την προσθήκη νέων διαδικτυακών παιχνιδιών, νέων παιχνιδιών για πολλούς παίκτες και νέων παιχνιδιών για έναν παίκτη».

Η EA λέει ότι τα παιχνίδια για έναν παίκτη αποτελούν «πραγματικά σημαντικό μέρος» του χαρτοφυλακίου της.
Το Apex Legends είναι ένα από τα μεγαλύτερα ζωντανά παιχνίδια υπηρεσιών στον κλάδο.

Ωστόσο, ο Chief Financial Officer της EA, Chris Sue, σημείωσε ότι οι ζωντανές υπηρεσίες αντιπροσώπευαν περίπου τα τρία τέταρτα των συνολικών εργασιών της EA.

«Αν σκεφτούμε τον αντίκτυπο του μοντέλου και τον οικονομικό του αντίκτυπο, νομίζω ότι το πρώτο πράγμα που πρέπει πάντα να έχουμε κατά νου είναι ότι οι ζωντανές υπηρεσίες εξακολουθούν να καλύπτουν περισσότερο από το 70 τοις εκατό της επιχείρησής μας, σε 12μηνη βάση. πολύ αξιόπιστη, εξαιρετικά επαναλαμβανόμενη ροή εσόδων και θα συνεχίσει να είναι βασικός μοχλός στα P&L μας. [profit and loss] Μακροπρόθεσμα», είπε.

«Δεύτερον, έχουμε μιλήσει πολύ για τους τομείς των επενδύσεων που κάνουμε, και αυτό είναι τόσο η ζωντανή υπηρεσία όσο και μερικά από τα single.[-player] Εκκινήσεις τίτλων που έχετε δει.

«Και έτσι με την πάροδο του χρόνου θα συνεχίσουμε να επενδύουμε, η μακροπρόθεσμη ανάπτυξή μας θα συνεχίσει να επενδύει στη συνεχή, σταθερή απόδοση της επιχειρηματικής μας δραστηριότητας των ζωντανών υπηρεσιών και θα υπάρξει κάποια μόχλευση στην πορεία».

Την περασμένη εβδομάδα ισχυρίστηκε ότι η EA έφτιαχνε ένα παιχνίδι για έναν παίκτη, ανοιχτού κόσμου Black Panther.

Ο τίτλος φέρεται να βρίσκεται στα αρχικά στάδια ανάπτυξης και πιθανότατα αναπτύσσεται στο πρόσφατα ιδρυμένο στούντιο EA με επικεφαλής τον πρώην επικεφαλής της Monolith Productions, Kevin Stephens.