Latest Post

Το σφάλμα Diablo Immortal παγώνει την αποστολή Lassal από φόβο. Η έρευνα του Diablo 4 υποδεικνύει πιθανές μικροσυναλλαγές

Η Paradox Interactive έχει προσφέρει μια σύντομη ενημέρωση για το Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2, το οποίο βρίσκεται σε εξέλιξη σύμφωνα με τον CEO Fredrik Wester.

Απαντώντας σε αιτήματα για νέα σχετικά με το παιχνίδι, ο Wester είπε την Τρίτη ότι το Bloodlines 2 είναι “σε καλά χέρια”.

Ωστόσο, είπε επίσης στους θαυμαστές ότι ο τίτλος δεν έχει προγραμματιστεί να παρουσιαστεί στην εκδήλωση PDXCON 2022 του εκδότη τον Σεπτέμβριο.

Vampire The Masquerade Bloodlines 2 – Extended Gameplay Trailer E3 2019

«Το παιχνίδι είναι σε καλά χέρια και ανυπομονούμε να σας δείξουμε περισσότερα όταν η ομάδα και το παιχνίδι είναι έτοιμα», έγραψε στο Twitter.

Ειδοποίηση: Επιτρέψτε τη χρήση λειτουργικών cookies στις προτιμήσεις cookie για την εμφάνιση αυτής της ενσωμάτωσης.

Ειδοποίηση: Επιτρέψτε τη χρήση λειτουργικών cookies στις προτιμήσεις cookie για την εμφάνιση αυτής της ενσωμάτωσης.

Το Bloodlines 2 αναπτύχθηκε αρχικά από την Hardsuit Labs και είχε προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει το 2020.

Ωστόσο, τον Αύγουστο του 2020 η συνέχεια του RPG δράσης καθυστέρησε μέχρι το 2021 και τόσο ο δημιουργικός διευθυντής όσο και ο κύριος σχεδιαστής αφήγησης απολύθηκαν.

Τον Φεβρουάριο του 2021, η Paradox καθυστέρησε για άλλη μια φορά το Bloodlines 2 και ανακοίνωσε ότι είχε αποκτήσει ανάπτυξη από την Hardsuit Labs.

Είπε ότι επέλεξε να καθυστερήσει την κυκλοφορία του παιχνιδιού λόγω διαταραχών ανάπτυξης λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού.

«Αποφασίσαμε επίσης ότι η Hardsuit Labs δεν θα ηγείται πλέον της ανάπτυξης του Bloodlines 2 και έχουμε αρχίσει να συνεργαζόμαστε με έναν νέο συνεργάτη στούντιο για να ολοκληρώσουμε τη δουλειά στο παιχνίδι», δήλωσε ο Paradox.

«Ήταν μια δύσκολη απόφαση, αλλά πιστεύουμε ότι είναι ο σωστός τρόπος να αποδοθεί δικαιοσύνη στο άθλημα».

Η Paradox λέει ότι το Bloodlines 2 είναι «σε καλά χέρια», αλλά δεν θα εμφανιστεί στο PDXCON 2022.

Ο Γουέστερ αργότερα αποκάλυψε ότι το Paradox κόντεψε να καταργήσει εντελώς το Bloodlines 2 αφού διέκοψε τους δεσμούς του με το Hardsuit.

«Όταν παραλάβαμε το παιχνίδι από τον αρχικό προγραμματιστή, είχαμε μια μακρά ανασκόπηση για το αν θα έπρεπε να τελειώσουμε το παιχνίδι ή να το τρέξουμε περαιτέρω», είπε. “Τότε ήμασταν πραγματικά έτοιμοι να σταματήσουμε εντελώς την παραγωγή. Αλλά πήραμε ένα “pitch” που πιστεύαμε ότι ήταν αρκετά πειστικό για να τρέξουμε. Παίξαμε και έχουμε πολύ καλές ελπίδες ότι θα λειτουργήσει.” Θα υπάρξει ένα καλό παιχνίδι που θα συναντηθεί τις προσδοκίες των παικτών.

Η Paradox δεν έχει ακόμη επιβεβαιώσει ποιο στούντιο χειρίζεται τώρα την ανάπτυξη του Bloodlines 2. Ωστόσο, ο Wester είπε ότι ήταν “ένας πολύ ικανός και ταλαντούχος προγραμματιστής”.