Latest Post

Core Cyberpunk 2077 Team Members “Moving to America” ​​για να ηγηθούν στο Sequel Studio Η πρώτη ενημερωμένη έκδοση κώδικα FIFA 23 μειώνει την ακρίβεια των ποινών, βελτιώνει τα κινούμενα σχέδια της ντρίμπλας

Το στούντιο Elden Ring FromSoftware ανακοίνωσε ότι πουλά μετοχές στη Sony και την Tencent, κάτι που θα έχει ως αποτέλεσμα να κατέχουν συνολικά το 30% της εταιρείας.

Σε επίσημη ανακοίνωση που δημοσιεύτηκε από τη μητρική εταιρεία της FromSoftware, Kadokawa Corporation, ανακοινώθηκε ότι θα εκδοθούν νέες μετοχές στη Sixjoy Hong Kong (θυγατρική της Tencent) και στη Sony Interactive Entertainment.

Σύμφωνα με το έγγραφο, μόλις εκδοθούν οι μετοχές, η Sixjoy θα κατέχει το 16,25% της FromSoftware και το 14,09% της Sony, ενώ η Kadokawa θα κατέχει το υπόλοιπο 69,66%.

Στην ανακοίνωση, η Kadokawa εξήγησε ότι «αναγνωρίζει την ενίσχυση των δυνατοτήτων για τη δημιουργία, την ανάπτυξη και την ανάπτυξη της IP του παιχνιδιού ως μία από τις κορυφαίες προτεραιότητες του ομίλου».

Έτσι, αποφάσισε να επιτρέψει στην FromSoftware να κανονίσει μια «κατανομή τρίτων» στη Sixjoy και τη Sony, προκειμένου να λάβει πρόσθετη χρηματοδότηση που θα τη βοηθούσε να δημοσιεύσει τα παιχνίδια της παγκοσμίως.

«Μέσω της υλοποίησης της προμήθειας αμοιβαίων κεφαλαίων, η FromSoftware θα επενδύσει ενεργά στην ανάπτυξη πιο ισχυρής IP παιχνιδιών για να ενισχύσει τις δυνατότητες ανάπτυξης της FromSoftware και να επιδιώξει να δημιουργήσει ένα πλαίσιο που θα μπορεί να επεκτείνει σημαντικά την εκδοτική της εμβέλεια σε μια αναπτυσσόμενη παγκόσμια αγορά». είπε η ειδοποίηση.

Η FromSoftware συνήθως δημοσιεύει τα παιχνίδια της στην Ιαπωνία, αλλά σε άλλες περιοχές τα χειρίζονται άλλοι εκδότες. Το Sekiro δημοσιεύτηκε από την Activision, για παράδειγμα, ενώ τα παιχνίδια Elden Ring και Dark Souls διαχειρίζεται η Bandai Namco.

Την περασμένη εβδομάδα, ο COO της Bandai Namco Europe Arnaud Muller είπε ότι η εταιρεία εργάζεται σκληρά στα παρασκήνια για να εξασφαλίσει IP και συνεργασίες με προγραμματιστές, σε μια προσπάθεια να προστατευτεί από τις επιπτώσεις της ενοποίησης του κλάδου.

«Αυτό που έμαθα είναι ότι πρέπει να προστατεύουμε τα IP που δημιουργούμε με τα στούντιο με τα οποία συνεργαζόμαστε», είπε ο Mueller στο GamesIndustry.biz. “Όταν επενδύουμε στη δημιουργία IP, όταν επενδύουμε στο μάρκετινγκ αυτών των IP, πρέπει επίσης να έχουμε κατά νου ότι πρέπει να έχουμε κάποιο μέλλον για το στούντιο που αναπτύσσει αυτήν την IP. Η ασφάλεια πρέπει να αποκτηθεί, εάν η IP δεν το κάνει ανήκουν σε εμάς.

“Λοιπόν, αυτό είναι κάτι πάνω στο οποίο εργαζόμαστε. Ξέρετε, αυτός ο πολλαπλασιασμός των εξαγορών που βλέπουμε επηρεάζει ορισμένους από τους μικρότερους εκδότες στην ικανότητά τους να έχουν πρόσβαση στα καλύτερα στούντιο στον κόσμο. Αλλά το Pass Bandai Namco έχει τους οικονομικούς πόρους να εξασφαλίσει αυτές τις συνεργασίες.

“Λαμβάνουμε μια σειρά από βήματα για να εξασφαλίσουμε αυτές τις συνεργασίες – μιλάτε για δικαιώματα πρώτης επιλογής, μιλάτε για ιδιοκτησία της IP, μιλάτε για μειοψηφικά μερίδια σε αυτά τα στούντιο. Επομένως, υπάρχουν τρόποι για να διασφαλίσετε τη σχέση. “