Latest Post

Το σφάλμα Diablo Immortal παγώνει την αποστολή Lassal από φόβο. Η έρευνα του Diablo 4 υποδεικνύει πιθανές μικροσυναλλαγές

Η Square Enix θέλει να πουλήσει μερίδια σε μερικά από τα στούντιο ανάπτυξης της για να «βελτιώσει την αποδοτικότητα του κεφαλαίου».

Ο εκδότης πραγματοποίησε τηλεδιάσκεψη την Παρασκευή για να συζητήσει τα τελευταία οικονομικά του αποτελέσματα, ακολουθούμενη από κλήση από τον Ιάπωνα αναλυτή David Gibson. Πήγε στο Twitter Για να συνοψίσουμε τα σχέδιά του.

Σύμφωνα με τον Gibson, η πώληση της Crystal Dynamics και της Adobe στον Embracer Group ήταν η πρώτη φάση των σχεδίων της Square Enix και η Φάση 2 θα είναι «διαφοροποίηση της κεφαλαιακής δομής του στούντιο».

“Το αυξανόμενο κόστος ανάπτυξης της κατασκευής παιχνιδιών σημαίνει ότι με 100% ιδιοκτησία στούντιο, πρέπει να είναι επιλεκτικά και να εστιάζουν τους πόρους, γεγονός που περιορίζει την επέκταση”, έγραψε ο Gibson. Έτσι, ο εκδότης θα «εξετάσει το χαρτοφυλάκιο του στούντιο».

Πρόσθεσε: «Μερικά στούντιο θα παραμείνουν 100%, ενώ άλλα θα αλλάξουν (προσέγγιση μετοχικού κεφαλαίου ή κοινοπραξία)», εξήγησε ο Gibson, προσθέτοντας ότι η Square Enix «θα κοιτάξει επίσης να επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο των στούντιο».

Σύμφωνα με την Gibson που αναφέρει στην πρόσκληση, “ο μεγαλύτερος αντίκτυπος είναι στα στούντιο ΕΕ/ΗΠΑ γύρω από τους μεγάλους τίτλους” και ότι οι αλλαγές σημαίνουν ότι η Square Enix είναι “σε θέση να διαθέσει πόρους κυρίως σε τίτλους της Ιαπωνίας”.

“Έτσι η Square Enix προσπαθεί να πουλήσει μετοχές των στούντιο της σε άλλους για να βελτιώσει την απόδοση της επένδυσής της”, συνόψισε ο Gibson, “ενώ άλλοι όπως η Sony είναι αγοραστές. Θα περίμενα ότι θα ενδιαφερθούν οι Sony, Tencent, Nexon κ.λπ.

Ο Gibson σημείωσε επίσης ότι, κατά την άποψή του, η απόφαση της Square Enix είναι “ασυνήθιστη” επειδή ο εκδότης θα πρέπει να έχει αρκετά χρήματα για να καλύψει τις ανάγκες του χωρίς να πουλήσει μερίδια στα υπάρχοντα στούντιο του.

“Το κόστος προγραμματισμού παιχνιδιών με κεφαλαιοποίηση της Square Enix ανέρχεται επί του παρόντος στα 840 εκατομμύρια δολάρια”, έγραψε. «Αλλά μετά την πώληση του Crystal Dynamics/Edos, η εταιρεία θα έχει 1,4 δισεκατομμύρια δολάρια σε μετρητά και μηδενικό χρέος, αρκετά για να επενδύσει στην επέκταση του παιχνιδιού και να μην πουλήσει μερίδια στα στούντιο της».

Ειδοποίηση: Επιτρέψτε τη χρήση λειτουργικών cookies στις προτιμήσεις cookie για την εμφάνιση αυτής της ενσωμάτωσης.

Μετά την κλήση συνδιάσκεψης, η τιμή της μετοχής του εκδότη αυξήθηκε, και τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές, είναι 11% υψηλότερη από ό,τι όταν έκλεισε η αγορά χθες.

Ανακοινώθηκε τον Μάιο ότι ο Όμιλος Embracer είχε συμφωνήσει να αποκτήσει το πλειοψηφικό πακέτο στο δυτικό τμήμα ανάπτυξης της Square Enix για 300 εκατομμύρια δολάρια.

Όταν ολοκληρωθεί, η συμφωνία θα δει την Embracer Group να αποκτά τις Crystal Dynamics, Edus Montreal, Square Enix Montreal και έναν κατάλογο IP, συμπεριλαμβανομένων των Tomb Raider, Deus Ex, Thief και Legacy of Kain.

Η Square Enix φέρεται να επιβεβαίωσε ότι «ψάχνει να πουλήσει ένα μερίδιο» στα στούντιο της.
Η πώληση της Crystal Dynamics και της Adobe στον Όμιλο Embracer σημαίνει ότι η Square Enix θα παραιτηθεί από μια σειρά από υψηλού προφίλ Western IP, κυρίως το Tomb Raider.

Αργότερα αυτό το μήνα η Square Enix δήλωσε ότι σκοπεύει να ιδρύσει ή/και να αποκτήσει νέα στούντιο παιχνιδιών, υποδηλώνοντας ότι η εταιρεία κινείται προς μια διαφορετική κατεύθυνση πιο στενά ευθυγραμμισμένη με τους τελευταίους εταιρικούς στόχους της. Προτίθεται να αυξηθεί.

Ο πρόεδρος της Square Enix είπε τον Απρίλιο ότι τα ιαπωνικά στούντιο της εταιρείας δεν πρέπει να προσπαθήσουν να κάνουν παιχνίδια που απευθύνονται ειδικά σε παίκτες της Δύσης.

Σε συνέντευξή του στο Yahoo Japan, ο Yosuke Matsuda εξήγησε ότι παρόλο που ήταν σημαντικό για τα παιχνίδια της Square Enix να έχουν καλές παγκόσμιες πωλήσεις, θα ήταν πρόβλημα εάν οι Ιάπωνες προγραμματιστές της προσπαθούσαν να αντιγράψουν παιχνίδια δυτικού τύπου. Θα υπάρξει ένα λάθος.