Latest Post

Αυτό το cyberpunk 2077 mod προσθέτει πρόστιμα σε στυλ προσομοιωτή φορτηγών. Η ενημέρωση Terraria 1.4.4 έχει νέα mini biome και υγρή μαγεία.

Ο παραγωγός πίσω από ένα από τα μεγαλύτερα franchise μάχης της SNK ισχυρίστηκε ότι υπάρχει ενδιαφέρον “από παντού” για την αναβίωση της καλτ κλασικής σειράς SNK εναντίον Capcom.

Το κλασικό παιχνίδι μάχης crossover, που βλέπει τους χαρακτήρες από το The King of Fighters Duke μαζί με γνωστούς μαχητές από το Street Fighter, δεν έχει δει μια σωστή δόση από το 2003, εν μέρει λόγω των αρχών της δεκαετίας του ’00 του SNK. Οφείλονται πτώχευση και μηχανές pivot-to-pivot .

Η Capcom κυκλοφόρησε δύο παιχνίδια μάχης arcade και κονσόλας με τους παλιούς αντιπάλους της στο είδος το 2000 και το 2001, ενώ η SNK κυκλοφόρησε φορητά παιχνίδια, ένα spin-off παιχνιδιών καρτών και ένα arcade fighter κατά την ίδια περίοδο.

New Fatal Fury / Garou – Teaser Trailer

Μιλώντας στο VGC, ο Yauyuki Oda, ο παραγωγός και σχεδιαστής που οδήγησε την αναβίωση του fighting game του SNK τα τελευταία χρόνια (σκηνοθέτησε το King of Fighters 16 και ανέπτυξε το φετινό KoF XV εκτός από το Samurai Showdown What), τώρα πρότεινε μια νέα δόση στο crossover. Η σειρά μπορεί τελικά να είναι δυνατή.

Η Oda αναφέρθηκε σε συνεργατικές διαφημιστικές αφίσες που κυκλοφόρησαν στο τουρνουά παιχνιδιών μάχης Evo 2022 αυτού του μήνα, το οποίο περιείχε έργα τέχνης από παιχνίδια SNK και Capcom. Όπως ήταν αναμενόμενο, το θέμα της νοσταλγίας έγινε δεκτό από τους θαυμαστές και η Oda είπε στο VGC ότι «επιβεβαίωσε» το τεράστιο ενδιαφέρον του κοινού για μια πιθανή αναβίωση SNK εναντίον Capcom.

Ερωτηθείς αν θα τον ενδιέφερε να κάνει ένα νέο παιχνίδι SNK εναντίον Capcom, ο Oda είπε: «Σίγουρα στο μέλλον, είναι κάτι που νομίζω ότι και οι δύο πλευρές, και από τις δύο πλευρές, μπορούν να κάνουν πραγματικότητα. Με ενδιαφέρει.

Ειδοποίηση: Επιτρέψτε τη χρήση λειτουργικών cookies στις προτιμήσεις cookie για την εμφάνιση αυτής της ενσωμάτωσης.

«Ειδικά όταν είδαμε την αντίδραση σε αυτό [Evo posters]… Μας βοήθησε να επιβεβαιώσουμε ότι αυτό είναι ίσως ένα από τα πιο περιζήτητα αντικείμενα από την κοινότητα των παιχνιδιών μάχης σε όλο τον κόσμο.

Ερωτηθείς εάν υπήρχαν συγκεκριμένα σχέδια, η Oda απάντησε: “Δεν έχουμε μιλήσει πραγματικά με κανέναν στην Capcom για αυτό λεπτομερώς. Ήταν ένα ασαφές σχόλιο. Ωστόσο, έχει μεγάλη εμπειρία. [in crossovers] Μαζί με πράγματα όπως Akuma και Geese στο Tekken, Terry [Bogard] Στο επίπεδο Fighting EX, το Smash Bros. Αναμέτρηση με τον Terry και τον Baiken Samurai…

“Αλλά πρόσφατα, δεν έχουμε κάνει τίποτα πραγματικά με την Capcom, ακόμη και σε θέματα συνεργασίας χαρακτήρων. Έτσι αυτή η αφίσα [at Evo]Από την άποψή μας, ήταν το πρώτο βήμα για να συμβεί κάτι τέτοιο στο μέλλον.

Όταν ρωτήθηκε εάν οι θαυμαστές ίσως χρειαστεί να περιμένουν άλλα 20 χρόνια για να γίνει πραγματικότητα ένα πλήρως ανεπτυγμένο νέο παιχνίδι SNK vs. Capcom, ο Oda-san απάντησε: «Σίγουρα τα 20 χρόνια είναι πάρα πολλά για μένα. Θα προσπαθήσουμε να το ολοκληρώσουμε το 10!

Οι παραγωγοί λένε ότι «και οι δύο πλευρές» ενδιαφέρονται να αναβιώσουν το SNK εναντίον της Capcom.

Παρόλο που η Oda υποστηρίζει ότι δεν έχουν γίνει σοβαρές συζητήσεις, υπήρξαν φωνές από την Capcom ότι υπάρχει ενδιαφέρον για νέα συνεργασία. Πέρυσι, ο σκηνοθέτης του Capcom vs. SNK 2, Hideaki Itsuno, είπε στο Polygon ότι θα του άρεσε να κάνει ένα τρίτο παιχνίδι μια μέρα.

Ωστόσο, ο Itsuno αυτή τη στιγμή ασχολείται με τη σειρά Devil May Cry και το επερχόμενο Dragon’s Dogma 2.

«Έχω δύο ιδέες για παιχνίδια μάχης one-on-one που είναι ακόμα στο μυαλό μου», είχε πει τότε. «Είναι απλώς θέμα να έχω την ευκαιρία να το κάνω, οπότε αν υπάρχει κάποιος που είναι πρόθυμος να μου δώσει μια ομάδα ανάπτυξης και έναν καλό προϋπολογισμό, είμαι πρόθυμος να ακούσω».

«ένα μοναδικό είδος»

Ο SNK’s Oda είναι βετεράνος υπάλληλος της SNK, έχοντας βοηθήσει στο σχεδιασμό του Fatal Fury Special (1993), του The King of Fighters ’95 (1995) και του Garou: Mark of the Wolves (2000). Μετά την πτώχευση και την εξαγορά της εταιρείας, ο Oda εντάχθηκε στο Dimps όπου στην πραγματικότητα άρχισε να δουλεύει σε παιχνίδια της Capcom όπως το Street Fighter IV και το Street Fighter X Tekken.

Αφού επέστρεψε στο SNK πριν από σχεδόν μια δεκαετία, ο Oda έχει σκηνοθετήσει πολλά από τα πρόσφατα παιχνίδια μάχης της εταιρείας, συμπεριλαμβανομένης της σκηνοθεσίας των The King of Fighters XIV (2016) και SNK Heroines (2018), Samurai Showdown (2019). ) και King of Fighters XV (2022).

Έχοντας δουλέψει σε πολλές από τις μεγαλύτερες σειρές παιχνιδιών μάχης της Ιαπωνίας, το Oda βρίσκεται σε καλή θέση για να συζητήσει το είδος και το μοναδικό του περιβάλλον συνεργασίας μεταξύ ανταγωνιστών δημιουργών.

«Έχουμε μια πολύ καλή σχέση. [other fighting game companies]” είπε στο VGC. “Συχνά συναντιόμαστε και δειπνούμε μαζί. Πολλές φορές, δεν είναι. [about] Πολύ συγκεκριμένα πράγματα, αλλά μιλάμε για κοινότητα και φύλο γενικότερα.

“Υπάρχουν και άλλα είδη όπου θα έχετε πολλά κοψίματα μεταξύ των IP και άλλων, αλλά στο FGC υπάρχει περισσότερη επικάλυψη θα έλεγα και όλοι ενθουσιάζονται όταν βγαίνει ένα νέο παιχνίδι.”

Και πρόσθεσε: “Πολλές από τις αποφάσεις λαμβάνονται από τις ομάδες μάρκετινγκ, όχι από τους προγραμματιστές. Αλλά σε κάποιο βαθμό, ακόμη και χωρίς καμία εσωτερική πληροφόρηση, γνωρίζουμε ότι το Street Fighter 6 είναι το μεγάλο πράγμα αυτή τη στιγμή, και αν πάμε στο κεφάλι μαζί τους Εάν το κάνετε, όλοι θα υποφέρουν.

“Ειδικά για κάτι σαν το Evo, παρόλο που υπάρχουν τόσες πολλές διαφορετικές κοινότητες παιχνιδιών που συγκεντρώνονται, είμαστε όλοι σε εξαιρετικές σχέσεις μεταξύ μας και υπάρχουν πολλές επικαλύψεις. Απλώς πιστεύουμε ότι θέλουμε να το αναπτύξουμε. Και θέλουμε να το επεκτείνουμε περαιτέρω .

“Είναι ένα πολύ μοναδικό είδος με αυτή την έννοια, θα έλεγα. Υπάρχουν και άλλα είδη όπου θα έχετε πολλές κουβέντες μεταξύ IP και άλλων, αλλά το FGC έχει περισσότερη επικάλυψη, θα έλεγα, και όταν όλοι ενθουσιάζονται όταν ένα βγαίνει νέο παιχνίδι».