Latest Post

Ο δημιουργός του Mortal Kombat λέει ότι η 30η επέτειος είναι η κύρια εστίαση, το νέο παιχνίδι «σε εύθετο χρόνο» Core Cyberpunk 2077 Team Members “Moving to America” ​​για να ηγηθούν στο Sequel Studio

Ο βετεράνος της Capcom, Hiroyuki Kobayashi, αποκάλυψε στο Twitter ότι άφησε την Capcom για να γίνει μέλος της NetEase.

Ο παραγωγός, ο οποίος πέρασε 27 χρόνια στην Capcom, ξεκίνησε την καριέρα του ως προγραμματιστής στο αρχικό παιχνίδι Resident Evil.

Θα υπηρετήσει ως παραγωγός και σχεδιαστής στο franchise Dino Crisis.

Resident Evil Village Gold Edition – Rental Trailer

«Μετά από 27 χρόνια ευγνώμων υπηρεσίας, αποχωρώ από την Capcom στις 31 Μαρτίου 2022 και θα γίνω επίσημα μέλος της NetEase Games ως παραγωγός», είπε ο Kobayashi.

«Θα συνεχίσω να δημιουργώ πιο διασκεδαστικές εμπειρίες ψυχαγωγίας για όλους σε αυτή τη νέα εταιρεία, σε αυτή τη νέα εποχή».

Ο Kobayashi δεν μοιράστηκε λεπτομέρειες για το επόμενο έργο του, αλλά ζήτησε από τους θαυμαστές να “μείνουν συντονισμένοι” για ενημερώσεις για το επόμενο παιχνίδι του.

Ειδοποίηση: Επιτρέψτε τη χρήση λειτουργικών cookie στις προτιμήσεις cookie για την εμφάνιση αυτής της ενσωμάτωσης.

Ο Kobayashi είναι ο τελευταίος Ιάπωνας βετεράνος που εντάχθηκε στο NetEase. Πέρυσι, η εταιρεία – η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία παιχνιδιών στην Κίνα μετά την Tencent – ​​απέκτησε την Grasshopper Manufacture, προγραμματιστή No More Heroes.

Ο δημιουργός της Yakuza, Toshihiro Nagoshi, προσχώρησε επίσης στην εταιρεία, ιδρύοντας τα Nagoshi Studios. Το στούντιο είναι μια «εξ ολοκλήρου θυγατρική» της NetEase Games και θα επικεντρωθεί κυρίως στην ανάπτυξη «υψηλών τίτλων για παγκόσμια κυκλοφορία» σε κονσόλες.

Σε μια συνέντευξη με το Famitsu τον Ιανουάριο, ο Nagoshi επιβεβαίωσε ότι το στούντιο έχει ήδη ξεκινήσει να εργάζεται για το πρώτο του παιχνίδι και ότι θα έχει ακόμα μια ιαπωνική εστίαση, όπως τα παιχνίδια Yakuza και Judgment.

«Είμαστε Ιάπωνες και είμαστε ένα ιαπωνικό στούντιο, οπότε φυσικά η αγορά που καταλαβαίνουμε περισσότερο είναι η Ιαπωνία», εξήγησε.

“Προσπαθούμε απεγνωσμένα να βρούμε έναν μηχανισμό που θα μας επιτρέψει να δημιουργήσουμε κάτι που θα γίνει αποδεκτό σε όλο τον κόσμο, διατηρώντας παράλληλα την εστίασή μας στην Ιαπωνία. Ωστόσο, δεν νομίζω ότι έχω απαντήσει ακόμα σε αυτήν την ερώτηση. Κατάφερα να απαντήσω πλήρως.

«Για να βρω την απάντηση, να ωθήσω το ιδανικό μπροστά, δημιούργησα το Nagoshi Studio. Ωστόσο, η εστίαση στο μέλλον θα παραμείνει στην Ιαπωνία.

Πιστώσεις Hiroyuki Kobayashi

Resident Evil – Προγραμματιστής

Resident Evil 2 – Προγραμματιστής

Dino Crisis – Planner

Dino Crisis 2 – Παραγωγός

Resident Evil – Κωδικός: Veronica X – Associate Producer

Devil May Cry – Παραγωγός

Resident Evil Remake – Παραγωγός

Resident Evil Zero – Διαφημιστικός Παραγωγός

ΠΝ 03 – Παραγωγός

Under the Skin – Παραγωγός

Resident Evil 4 – Παραγωγός

Assassin 7 – Παραγωγός

Devil Kings – Παραγωγός

Sengoku Basara 2 – Παραγωγός

Sengoku Basara 2 Hero – Παραγωγός

Devil May Cry 4 – Παραγωγός

Sengoku Basara X – Παραγωγός

Sengoku Basara: Heroes of War – Παραγωγός

Sengoku Basara: Samurai Heroes – Παραγωγός

Sengoku Basara: Chronicle Hero

Dragon’s Dogma – Παραγωγός

Resident Evil 6 – Εκτελεστικός Παραγωγός

Gaist Crusher – Παραγωγός

Sengoku Basara 4 – Παραγωγός

Mega Man 11 – Executive Producer