Latest Post

Η πρώτη ενημερωμένη έκδοση κώδικα FIFA 23 μειώνει την ακρίβεια των ποινών, βελτιώνει τα κινούμενα σχέδια της ντρίμπλας Η Nintendo κυκλοφορεί δύο συναυλίες από την Ιαπωνία αυτό το Σαββατοκύριακο.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας ανάπτυξης remake του System Shock, Knight Dive Studios, χαρακτήρισε το ριμέικ του Resident Evil 2 ένα από τα βασικά στοιχεία της αναγέννησης σε παιχνίδια τρόμου και ριμέικ.

Μιλώντας στο VGC, ο Διευθύνων Σύμβουλος του Nightdive, Stephen Kick, είπε ότι δεν μπορούσε να προσδιορίσει τον ακριβή λόγο για τον οποίο το είδος τρόμου επιστημονικής φαντασίας απολαμβάνει μια επιστροφή, αλλά ανέφερε την κυκλοφορία της Capcom το 2019 ως βασικό παράγοντα. Όπως αναφέρθηκε.

«Είμαι πολύ μεγάλος θαυμαστής του Dead Space, οπότε ήμουν πολύ αναστατωμένος όταν είδα ότι έφτιαχναν το πρώτο», μας είπε ο Kick. «Το πρωτόκολλο Callisto φαίνεται εκπληκτικό, και φυσικά έχουμε το σοκ του συστήματος και, όπως λέτε, συνενώνονται ταυτόχρονα.

“Χαίρομαι πολύ που το βλέπω. Ο τρόμος επιστημονικής φαντασίας είναι ίσως το αγαπημένο μου είδος, γι’ αυτό πάντα ψάχνω για τέτοια πράγματα, αλλά δεν μπορώ να σας πω γιατί τώρα, περισσότερο από ποτέ, έρχεται in. Ίσως οι άνθρωποι απλώς έχουν κουραστεί από τη φαντασία.

“Είναι ένα είδος ροής, σωστά; Έχετε το World of Warcraft και τα Everquests σας στη δεκαετία του 2000, και μετά πήγε πίσω στην επιστημονική φαντασία και μετά στη φαντασία. , και τώρα επιστρέφουμε στο επιστημονική φαντασία και πάλι. Πρέπει να κοιτάξετε πίσω στην ιστορία.

“Αλλά αυτό που πραγματικά με εκπλήσσει είναι ότι τα παραδοσιακά παιχνίδια τρόμου sci-fi δεν πούλησαν τόσο καλά, αλλά νομίζω ότι με μερικά από τα πρόσφατα remasters, ειδικά τα παιχνίδια Resident Evil, οι άνθρωποι είναι πραγματικά σε αυτό. παίξε τρόμο.

“Το Resident Evil 2 έκανε μια τόσο φανταστική δουλειά, καθόρισαν πραγματικά τι θα έπρεπε να είναι ένα ριμέικ και πούλησε απίστευτα καλά. Και νομίζω ότι αυτό έπρεπε να είναι ένας σημαντικός παράγοντας στο γιατί να παρακολουθήσουμε το Dead Space Remake;

«Εννοώ ότι το Dead Space ήταν η απάντηση στο Resident Evil 4 όταν πρωτοκυκλοφόρησε, οπότε η ιστορία επαναλαμβάνεται».

Αυτήν τη στιγμή, η Nightdive αναπτύσσει το πολυαναμενόμενο remake System Shock, το οποίο βρίσκεται σε εξέλιξη από το 2016 και δεν έχει ακόμη ημερομηνία κυκλοφορίας. Ωστόσο, το παιχνίδι μπορούσε να παιχτεί στην Gamescom τον περασμένο μήνα.

Σύμφωνα με τον CEO και διευθυντή του παιχνιδιού Kick, οι αρχικοί δημιουργοί Warren Spector και Paul Neurath παρέχουν τακτικά σχόλια για το remake.

«Ήταν φανταστικοί», είπε. “Τους δίνουμε κατασκευές και λαμβάνουμε τα σχόλιά τους κατά καιρούς, και μας έχουν δώσει πολλά. Αυτό ήταν το μωρό τους και μας το εμπιστεύτηκαν. Είμαστε τυχεροί που έχουμε φωνή.” ένας πίνακας που θα μας ενημερώσει ότι ίσως έχουμε πάει πολύ μακριά ή ίσως όχι αρκετά μακριά. Σίγουρα εφαρμόζουμε αυτήν την ανατροφοδότηση.