Latest Post

Το σφάλμα Diablo Immortal παγώνει την αποστολή Lassal από φόβο. Η έρευνα του Diablo 4 υποδεικνύει πιθανές μικροσυναλλαγές

Πίσω στο 2019, με τον αριθμό των παικτών ανάμεσά μας να μειώνεται, ο προγραμματιστής Innersluth σχεδόν ακύρωσε το κοινωνικό παιχνίδι έκπτωσης, σύμφωνα με τον συνιδρυτή του στούντιο σε μια νέα συνέντευξη. Επιπλέον, με την επιστροφή των μεσαίων παικτών μας, η ομάδα κόντεψε να πάει με 2 από εμάς.

Το 2020, ο προγραμματιστής Innersluth αναγνώρισε την αύξηση της δημοτικότητας του Among Us 2 αποφασίζοντας να ακυρώσει το Among Us 2 και να εστιάσει όλη την προσοχή της ομάδας στη “βελτίωση του αρχικού”. Ωστόσο, σύμφωνα με μια νέα συνέντευξη μεταξύ του συνιδρυτή της Innersluth, Marcus Bromander, στο podcast των Visionaries, το στούντιο σχεδόν μας εγκατέλειψε εντελώς.

«Βασικά τελειώσαμε με (μεταξύ μας) στις αρχές του 2019», εξηγεί ο Bromender. Μετά τον τρίτο χάρτη του παιχνιδιού και έναν γύρο διορθώσεων σφαλμάτων, η ομάδα αποφάσισε ότι ήταν “τίποτα, καιρός να δουλέψουμε σε κάτι άλλο”. Ενώ ο ίδιος ο Marks συνέχιζε τη σειρά του Henry Stickman, άλλοι προγραμματιστές «άρχισαν να δημιουργούν πρωτότυπα κάποιες άλλες ιδέες παιχνιδιών που ήταν αρκετά τραβηγμένες».

Ωστόσο, αφού αυξήθηκε σε δημοτικότητα μεταξύ μας, ο Innersloth συμφώνησε ότι θα έπρεπε να “καβαλήσει το κύμα”. Μια συνέχεια φαινόταν σαν το καλύτερο μέρος για να πάει με τις ιδέες της ομάδας, αλλά αποφάσισε να μην το κάνει.

“Να κάνουμε 2 μεταξύ μας ή να ενημερώσουμε το παιχνίδι που παίζουν ήδη όλοι;” λέει ο Bromander. “Τόσοι πολλοί άνθρωποι παίζουν, ήθελα να ζήσω την εμπειρία κυκλοφορίας ενημερώσεων όπως αυτή σε πολλούς ανθρώπους.”

Το Among Us 2 ολοκληρώθηκε μόνο στα στάδια του σχεδιασμού και η Innersluth συνεχίζει να κυκλοφορεί περιεχόμενο για το Among Us 1 μέχρι σήμερα, με πολλές τροποποιήσεις και βελτιώσεις που πρέπει να ακολουθήσουν. Είχε άλλο χρόνο παιχνιδιού, ωστόσο, καθώς το VR μεταξύ μας ελπίζουμε να τελειώσει στα τέλη του 2022.

Leave a Reply

Your email address will not be published.