Latest Post

Η πρώτη ενημερωμένη έκδοση κώδικα FIFA 23 μειώνει την ακρίβεια των ποινών, βελτιώνει τα κινούμενα σχέδια της ντρίμπλας Η Nintendo κυκλοφορεί δύο συναυλίες από την Ιαπωνία αυτό το Σαββατοκύριακο.

Το Diablo 2 Resurrected PTR Patch 2.5 εισάγει μια νέα πειραματική δυνατότητα που ονομάζεται Ζώνες Τρόμου για τη βελτίωση της διαδικασίας ισοπέδωσης του Diablo 2. Το ταξίδι στο επίπεδο 99 είναι ένα βασικό μέρος της εμπειρίας παίκτη του κλασικού παιχνιδιού RPG και η Blizzard λέει ότι ελπίζει ότι το Terror Zones θα προσφέρει μια εναλλακτική λύση στις δημοφιλείς σήμερα μεθόδους καλλιέργειας. Επιπλέον, η πιο πρόσφατη ενημέρωση κώδικα εφαρμόζει επίσης πρόσθετες αλλαγές στο παιχνίδι, διορθώσεις σφαλμάτων και βελτιώσεις στην ποιότητα ζωής για να βοηθήσει στην ολοκλήρωση ενός από τα καλύτερα παιχνίδια φαντασίας όλων των εποχών.

Οι ζώνες τρόμου είναι μια πειραματική δυνατότητα που προστέθηκε με την ενημερωμένη έκδοση κώδικα PTR 2.5. το οποίο οι παίκτες μπορούν να επιλέξουν να ενεργοποιήσουν κατά την έναρξη του παιχνιδιού. Όταν είναι ενεργοποιημένη, ορισμένες ζώνες θα τρομοκρατούνται κάθε ώρα από στρατούς των Burning Hells, δημιουργώντας μια θανατηφόρα ζώνη γεμάτη με τέρατα τουλάχιστον δύο επίπεδα υψηλότερα από το τρέχον σας (ή το αρχικό τους επίπεδο). Η εμπειρία και τα λάφυρα που αποκτήθηκαν από τη δολοφονία ενός τρομοκρατημένου τέρατος θα βασιστούν στο νέο του επίπεδο.

Η Blizzard λέει ότι θέλει να προσφέρει το Terror Zones ως «εναλλακτική λύση στην επανειλημμένη καλλιέργεια Baal, Diablo ή Nihilathak». Επιπλέον, οι σημειώσεις ενημέρωσης κώδικα της Blizzard αναφέρουν ότι θέλει “το ταξίδι στο επίπεδο 99 να είναι προσβάσιμο σε έναν μεγάλο πληθυσμό παικτών, γεμάτο ποικιλία και, το πιο σημαντικό, προκλητικό. Ένα in-chatbox Οι παίκτες θα ενημερώνονται για τις τρέχουσες ζώνες τρόμου όταν συμμετέχετε στο παιχνίδι με τις Ζώνες του Τρόμου χάρη στο μήνυμα.

Υπάρχουν κείμενο και μηνύματα στην οθόνη, κείμενο εντός του παιχνιδιού που εμφανίζεται στον αυτόματο χάρτη, μια ειδική ηχητική ένδειξη και μοναδική εικονογραφία τρομοκρατημένων τεράτων που υποδεικνύουν ότι ένας παίκτης έχει φτάσει σε μια ζώνη τρόμου. Θα εμφανιστούν με τα ονόματα. . Η Blizzard λέει ότι ελπίζει ότι η λειτουργία θα “ενοχοποιήσει πρόσθετη διασκέδαση στο Diablo II: Resurrected” και πρόσθεσε ότι “Το Terror Zones έχει δεσμευτεί να εξασφαλίσει μια εμπειρία που εξυπηρετεί καλύτερα τους παίκτες μας. , θα χρειαστούμε τη βοήθειά σας και θα σας ζητήσουμε να παρέχετε οποιαδήποτε σχόλια μπορείτε έχω.

Πώς να εγγραφείτε στο Diablo 2 Resurrected PTR

Το Diablo 2 Resurrected PTR Patch 2.5 κυκλοφορεί ζωντανά στις 25 Αυγούστου στις 10 π.μ. PT / 1 μ.μ. ET / 6 μ.μ. BST / 7 μ.μ. CEST. Εάν θέλετε να συμμετάσχετε, αλλά δεν έχετε επιλέξει προς το παρόν το Diablo 2 Resurrected PTR, μπορείτε να το κάνετε μέσω του αναπτυσσόμενου μενού πάνω από το κουμπί «Αναπαραγωγή» στην εφαρμογή επιτραπέζιου υπολογιστή Battle.net ενώ προβάλλετε το Diablo II: Resurrected. μπορώ Εκεί, θα πρέπει να δείτε μια επιλογή εγκατάστασης του ‘PTR: Diablo II: Resurrected’.

Το Diablo 2 ζωντανεύει - Ο άγγελος Tyrell αρπάζει έναν άντρα από το λαιμό και σηκώνει το άλλο του χέρι πίσω του.

Το Diablo 2 Relives PTR 2.5 Patch Notes

Νέο πειραματικό χαρακτηριστικό: Ζώνες τρόμου

Ακολουθούν οι λεπτομέρειες επιπέδου για κάθε τύπο δυσκολίας:

κανονικός

  • Βάση: +2 επίπεδα μέχρι το επίπεδο 45
  • Πρωταθλητής: +4 βαθμοί μέχρι το επίπεδο 47
  • Μοναδικό: +5 επίπεδα έως 48

Εφιάλτης

  • Βάση: +2 επίπεδα μέχρι το επίπεδο 71
  • Πρωταθλητής: +4 επίπεδα μέχρι το επίπεδο 73
  • Μοναδικό: +5 μέχρι το επίπεδο 74

κόλαση

  • Βάση: +2 επίπεδα μέχρι το επίπεδο 96
  • Πρωταθλητής: +4 επίπεδα μέχρι το επίπεδο 98
  • Μοναδικό: +5 επίπεδα μέχρι το επίπεδο 99

Το βασικό επίπεδο παίκτη που χρησιμοποιείται για τους παραπάνω υπολογισμούς λαμβάνεται από τον δημιουργό του παιχνιδιού. Εάν ο οικοδεσπότης αποχωρήσει από το παιχνίδι, ένας νέος παίκτης θα επιλεγεί για τη βάση.

Αλλαγές στο gameplay και στην ποιότητα ζωής

  • Προστέθηκε επιπλέον κείμενο προειδοποίησης στο μήνυμα επιβεβαίωσης ενοικίασης, εάν ο προηγούμενος ενοικιαστής σας εξακολουθεί να έχει αντικείμενα.
  • Η τιμή ζημιάς για την αύρα Paladin’s Thorns βρίσκεται τώρα στο μενού χαρακτήρων.
  • Οι Dead Finger Mages επανέρχονται τώρα σωστά στην αρχική τους κατάσταση όταν αναβιώθηκαν από τους Necromancers.
  • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα όπου οι καθυστερήσεις μετάδοσης μπορούσαν να αποσυγχρονιστούν σε πολύ υψηλά ping.
  • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα όπου οι μοναδικές τροποποιήσεις τεράτων ενεργοποιούνταν από ένα άλλο μοναδικό χαρακτηριστικό mod. Για παράδειγμα, τα τέρατα που ρίχνουν ξόρκια και κεραυνούς και πυρκαγιάς θα προκαλούσαν έκρηξη κάθε φορά που τέθηκαν σε ανάκτηση χτυπημάτων (π.χ.: επανειλημμένα χτυπήματα από λάστιχο).
  • Διορθώθηκε ένα σπάνιο πρόβλημα όπου τα ονόματα των αντικειμένων στο έδαφος τρεμοπαίζουν και μετακινούνταν τυχαία όταν περνούσαν γύρω τους.
  • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα όπου οι παίκτες και τα τέρατα μπορούσαν να περάσουν μέσα από πόρτες που έμοιαζαν οπτικά κλειστές.
  • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα όπου ορισμένες λέξεις-κλειδιά δεν μπορούσαν να επιδιορθωθούν στην ίδια περίοδο λειτουργίας παιχνιδιού που δημιουργήθηκαν.
  • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα όπου η φόρτωση ενός χαρακτήρα σε μια κονσόλα που δημιουργήθηκε σε υπολογιστή προκαλούσε προβλήματα υφής και φωτισμού στην κονσόλα.
  • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που θα παρουσιαζόταν κατά τη σύνδεση μιας δεξιότητας σε μια δέσμευση πολλών πλήκτρων (π.χ.: Ctrl + X, Alt + X), η ενέργεια που δεσμεύτηκε στο πρώτο κλειδί έγινε αδέσμευτη σε αυτό το κλειδί.
  • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα όπου το όνομα και ο κωδικός πρόσβασης του παιχνιδιού δεν ενημερωνόταν σωστά και δεν εμφανίζονταν στο παιχνίδι κατά την εναλλαγή της ρύθμισης για εμφάνιση.
  • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα όπου εμφανίζονταν ενημερώσεις για στατιστικά στοιχεία, δεξιότητες ή κόστος όταν δεν υπήρχαν διαθέσιμες ενημερώσεις.
  • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα όπου τα ονόματα σκληρών χαρακτήρων δεν εμφανίζονταν με κόκκινο κείμενο στη λίστα χαρακτήρων.
  • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα με το εικονίδιο ανανέωσης τζόγου παλαιού τύπου γραφικών που περιέχει τεχνουργήματα γραφικών και καταστροφή.
  • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα όπου οι βασικές επιθέσεις με μονή και διπλή ισχύ με όπλα νυχιών θα μπορούσαν να έχουν ασυνεπείς ταχύτητες επίθεσης.
  • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα όπου οι σημαίες που συσχετίζονται με παλαιότερους χαρακτήρες (Ladder, Hardcore και Classic) θα εξακολουθούσαν να εμφανίζονται για τους χαρακτήρες που δημιουργήθηκαν πρόσφατα στην οθόνη δημιουργίας χαρακτήρων Legacy Graphics.
  • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα όπου το υπόμνημα του κουμπιού “Αγορά” στο παράθυρο του Προμηθευτή δεν θα εμφανιζόταν στην πρώτη καρτέλα των όπλων.
  • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα όπου ορισμένα VFX προκαλούσαν γραφική καταστροφή κατά την καταπολέμηση του Uber Diablo.
  • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα κατά το οποίο το Iron Golem θα μπορούσε να χάσει τη λάμψη που παρείχε το αντικείμενο με το οποίο ήταν παγωμένο το Golem.
  • Οι επιλεγμένες ρυθμίσεις παιχνιδιού διατηρούνται πλέον στη δημιουργία και φιλτράρισμα παιχνιδιού στο λόμπι αντί για επαναφορά.
  • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα όπου το Iron Golems που εμφανίστηκε στο προηγούμενο παιχνίδι θα εξαφανιζόταν αντί να σας τηλεμεταφέρει.
  • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα όπου η εκτέλεση μιας αλλαγής όπλου κατά τη διαπραγμάτευση παγώνει μερικές φορές το παιχνίδι.
  • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα κατά το οποίο τα οπτικά εφέ που χορηγούνταν από τα σετ μπόνους ενίοτε ενεργοποιούνταν και απενεργοποιούσαν.
  • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα όπου το περιβάλλον οθόνης VFX δεν έπαιζε.
  • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα όπου ο Iron Golems που είχε κληθεί μέσω χρέωσης δεξιοτήτων (π.χ. χορηγήθηκε από τη Metalgrid) εξαφανιζόταν κατά την ενημέρωση του αποθέματος.
  • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα όπου τα Iron Golem που δημιουργήθηκαν από μια φορτισμένη ικανότητα δεν θα αποθηκεύονταν μεταξύ των παιχνιδιών.
  • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα όπου οι παίκτες στην κονσόλα και το χειριστήριο έπαιρναν μερικές φορές μια κόκκινη ένδειξη φλας για απώλεια υγείας κατά την ενημέρωση του αποθέματος.
  • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα όπου ο κύβος Horadric δεν μπορούσε να απορριφθεί αμέσως κατά την αναπαραγωγή σε κονσόλα ή με χειριστήριο.
  • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα κατά την αυτόματη συμπλήρωση ζωνών με χρήση ελεγκτή όπου παρόμοια στοιχεία δεν ομαδοποιούνταν.
  • Διορθώθηκαν διάφορα προβλήματα κατά τη γρήγορη μετακίνηση των ζωνών με στοιχεία σε πρόσθετες υποδοχές ζώνης που παρέχονται κατά τη χρήση ενός ελεγκτή.
  • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα όπου μερικές φορές δεν μπορούσατε να εξοπλίσετε αμέσως ένα αντικείμενο που απαιτούσε άλλο εξοπλισμένο στοιχείο.
  • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα όπου ένα στοιχείο με μειωμένες απαιτήσεις εξακολουθούσε να εμφανίζεται μερικές φορές όταν οι απαιτήσεις δεν πληρούνται όταν είναι εξοπλισμένο σε μια ενοικίαση.
  • Διορθώθηκε ο αποσυγχρονισμός με τις τιμές μάνα όταν η κατανάλωση και η αναγέννηση μάνα συνέβη σε ένα παράθυρο σύντομου πλαισίου.
  • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα όπου το Quickcast επανέφερε μερικές φορές την προηγούμενη ικανότητα σε λάθος κουμπί του ποντικιού.
  • Οι Active Dual-Welding Mercenaries ενεργοποιούν τώρα σωστά δύο ταλαντεύσεις επίθεσης αντί για μία.
  • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα όπου τρεις παραλλαγές guest minion δεν είχαν αντίστοιχες εκδόσεις Suicide Minion. Αυτά τα guest minions δεν θα μεταμορφώνονται πλέον οπτικά σε σκελετό και θα στοιβάζουν συνεχώς ζημιές από την έκρηξη όταν χτυπηθούν από τη Nihalthak ή έναν Επιβλέποντα.
  • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα κατά το οποίο το Fist of the Heavens μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ακούσια όταν συνδεόταν σε έναν ελεγκτή ή είχε εκχωρηθεί με αριστερό κλικ στο M+KB.
  • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα όπου τα κατοικίδια που καλούνταν από την ικανότητα “ευκαιρία να ρίχνουν” σε αντικείμενα εξαφανίζονταν μετά την ενημέρωση του αποθέματος.
  • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα όπου τα κοράκια που είχαν κληθεί από φορτισμένες δεξιότητες εξαφανίζονταν μετά από λίγα δευτερόλεπτα.
  • Necromancer: Σκληρές ποινές για ισόβια αποστράγγιση ισχύουν τώρα για τις επιθέσεις Blood Golem.
  • Necromancer: Διορθώθηκε ένα πρόβλημα όπου το Blood Golem δεν έκλεβε σωστά τη ζωή από έναν αντίπαλο PvP.

Αλλαγές εντοπισμού

  • Ενημερώθηκαν οι συμβολοσειρές αντωνυμιών του φύλου που αναφέρονται στον παίκτη από το “δικό του” στο ουδέτερο αντίστοιχο “δικό τους”.
  • Προστέθηκε ένα πρόθεμα για διαδικτυακά μηνύματα Uber Diablo που λαμβάνονται σε παιχνίδια εκτός σύνδεσης.
  • Προστέθηκαν μεταφράσεις τοπικής προσαρμογής για την επεξήγηση εργαλείου αυτόματου χάρτη.
  • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα όπου το μέγιστο χρυσό για τις Πολωνικές, Ρωσικές, Μεξικανικές Ισπανικές και Πορτογαλικές γλώσσες ξεπερνούσε τα όριά τους στη διεπαφή κειμένου του παιχνιδιού.
  • Διορθώθηκαν διαφορετικά εξοπλισμένα ονόματα δεξιοτήτων για ρωσικές και πολωνικές γλώσσες που ξεπερνούσαν τα όριά τους στο περιβάλλον χρήστη.
  • Καταργήθηκε η περιττή απόσταση μεταξύ των καρτελών στον υπολογιστή στις οθόνες Quest Log, Waypoints και Player Stash UI κατά την αναπαραγωγή με ένα χειριστήριο χρησιμοποιώντας την επιλογή μεγάλης γραμματοσειράς.
  • Άλλαξε η μορφοποίηση ημερομηνίας για την Ιαπωνία ώστε να εμφανίζεται ως έτος/μήνας/ημέρα.
  • Διορθώθηκε ένα τυπογραφικό λάθος για τις ιαπωνικές μεταφράσεις που δεν ήταν εξοικειωμένες με την επεξήγηση εργαλείου Instant Equip and Hire.

Επιδιορθώσεις ειδικά για υπολογιστή

  • Προστέθηκε λειτουργικότητα για αναίρεση και αναίρεση απόρριψης φίλου, ώστε να μην είναι μόνιμη απόρριψη.
  • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα όπου η εντολή συνομιλίας “/friends list” περικόπτονταν μετά από 256 χαρακτήρες.
  • Καταργήθηκε η δυνατότητα δέσμευσης κλειδιού οθόνης εκτύπωσης.
  • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα όπου όλα τα στοιχεία ελέγχου σταματούσαν να λειτουργούν εάν οι παίκτες άνοιγαν τη συνομιλία μετά το θάνατο με ενεργοποιημένα τα γραφικά παλαιού τύπου.
  • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα όπου το στοιχείο δεν ήταν δυνατό να επιλεγεί και να εμφανιστεί εάν ένα συνδεδεμένο στοιχείο στη συνομιλία υπερέβαινε τη μία γραμμή.
  • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα όπου αν ένας παίκτης εισερχόταν στο λόμπι και στη συνέχεια μπήκε σε ένα παιχνίδι, η επιλογή δυσκολίας θα ήταν κενή κατά την επιστροφή στο λόμπι.
  • Αφαίρεσε τη γραμμή κύλισης και τα κουμπιά από το μενού αυτόματης πρότασης για εντολές συνομιλίας.
  • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα όπου αν μια δεξιότητα ήταν δεμένη, το κλειδί αφαιρέθηκε από τη δέσμευση δεξιοτήτων, η αδέσμευτη ικανότητα θα εξακολουθούσε να εμφανίζεται χωρίς δέσμευση.
  • Βελτιωμένη κύλιση στην εποχή της σκάλας, στον τύπο της σκάλας και στα αναπτυσσόμενα μενού της τάξης στο διαδικτυακό λόμπι.
  • Διορθώθηκε μια επεξήγηση εργαλείου για να δηλώσει σωστά “Εμφάνιση ονόματος παιχνιδιού” που ανέφερε λανθασμένα “Εμφάνιση ονόματος και κωδικού πρόσβασης παιχνιδιού”.
  • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα όπου η ένδειξη λανθάνοντος χρόνου στο λόμπι ήταν εκτός κέντρου οπτικά.
  • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα όπου αν η συσκευή αναπαραγωγής ενεργοποιούσε τη λειτουργία ελεγκτή ενώ βρισκόταν στο λόμπι, η απεικόνιση της ένδειξης λανθάνοντος χρόνου θα εξαφανιζόταν.
  • Οι δεξιότητες μπορούν πλέον να ρυθμιστούν πάντα στην αριστερή ή τη δεξιά υποδοχή, ανεξάρτητα από το αν πληροίτε τις προϋποθέσεις για να τις χρησιμοποιήσετε.
  • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα όπου οι δακτύλιοι θα τοποθετούνταν πάντα αμέσως στη δεξιά υποδοχή, ακόμα κι αν η αριστερή υποδοχή ήταν ανοιχτή.
  • Το M+KB μπορεί τώρα να εξοπλίσει τους χαρακτήρες και τους μισθοφόρους τους άμεσα και άμεσα με μη εξοπλισμένα αντικείμενα.
  • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα όπου η μεταφορά ενός αντικειμένου σε ένα μισθωμένο πορτρέτο δεν άλλαζε το τρέχον εξοπλισμένο στοιχείο του.
  • Η μετατροπή κειμένου σε ομιλία χρησιμοποιεί πλέον τη φωνή (εγκατεστημένη στα Windows) που αντιστοιχεί στην επιλεγμένη γλώσσα φωνής (ορίζεται στο Battle.net Launcher).
  • Η επιλογή μετατροπής κειμένου σε ομιλία διαβάζει όλες τις εντολές συνομιλίας ανεξάρτητα από το κανάλι.
  • Η μετατροπή κειμένου σε ομιλία, όταν διαβάζει έναν σύνδεσμο προς ένα στοιχείο, θα διαβάζει τώρα μόνο το κείμενο του στοιχείου αντί να προσθέτει διάφορους αριθμούς και χαρακτήρες.

Βελτιωμένη σταθερότητα

  • Διορθώθηκε ένα σφάλμα στον υπολογιστή που παρουσιάστηκε κατά την αλλαγή μεγέθους του παραθύρου του προγράμματος-πελάτη ενώ βρίσκεστε στο λόμπι.
  • Αναπτύσσει μια εφαρμογή υποστήριξης για καλύτερη συμμετοχή στο παιχνίδι και μια πιο ομαλή εμπειρία παιχνιδιού.
  • Διάφορες βελτιώσεις σταθερότητας παιχνιδιού.

Μπορείτε να διαβάσετε τις πλήρεις σημειώσεις ενημέρωσης κώδικα στον ιστότοπο της Blizzard, συμπεριλαμβανομένης μιας πλήρους λίστας με όλες τις ζώνες που θα μπορούσαν να τρομοκρατηθούν. Η Blizzard τονίζει ότι εφόσον πρόκειται για πειραματικό τεστ, «η συμπεριφορά των Ζωνών Τρόμου μπορεί να αλλάξει με βάση τη μάθηση από τις δοκιμές και τα σχόλια των παικτών» κατά την περίοδο PTR.

Εν τω μεταξύ, μεταξύ των άλλων ARPG παιχνιδιών της Blizzard, η ημερομηνία κυκλοφορίας του Diablo 3 Season 27 είναι κοντά μας. Η εκδήλωση Diablo Immortal Fractured Plane, που προστέθηκε με την ενημερωμένη έκδοση κώδικα Diablo Immortal στις 17 Αυγούστου, έχει αποδειχθεί δημοφιλής στους θαυμαστές. Η Blizzard ασχολήθηκε επίσης με το θέμα των μικροσυναλλαγών του Diablo 4 ως μέρος μιας πρόσφατης προεπισκόπησης που οδήγησε στην ημερομηνία κυκλοφορίας του Diablo 4, η οποία είναι ακόμα μακριά.

Leave a Reply

Your email address will not be published.