Latest Post

Το Multiverse Battle Juice και το Wicked Witch of the West προφανώς επιβεβαιώθηκαν στο patch. Η ημερομηνία κυκλοφορίας του Steam deck σας μπορεί να είναι γρηγορότερη από όσο νομίζετε.

Το 343 διερευνά επί του παρόντος ένα ζήτημα που προκαλεί το Halo Infinite να κατεβάζει τεράστιες ποσότητες δεδομένων κατά τη διάρκεια κάθε αγώνα για πολλούς παίκτες, σε ορισμένες περιπτώσεις, σχεδόν 1 GB.

Φωτισμένο από το πρώτο @NicmeistaRΜετά από κάθε αγώνα, ο πελάτης του παιχνιδιού φέρεται να χρησιμοποιεί από 305Mb έως 900Mb δεδομένων. Αυτό σήμανε τον κώδωνα του κινδύνου επειδή παίζοντας το παιχνίδι για λίγες ώρες θα μπορούσε να σπάσει ακούσια το όριο δεδομένων ενός παίκτη μέσα σε μια νύχτα.

Ειδοποίηση: Επιτρέψτε τη χρήση λειτουργικών cookies στις προτιμήσεις cookie για την εμφάνιση αυτής της ενσωμάτωσης.

Σε απάντηση, ο @HaloSupport στο Twitter είπε: “Η ομάδα ερευνά τις αναφορές. #HaloInfinite Λήψη πρόσθετων δεδομένων μετά από αγώνες για πολλούς παίκτες. Μια επιδιόρθωση για αυτό το ζήτημα θα συμπεριληφθεί στην ενημέρωση του Αυγούστου του Dropbox.

Ειδοποίηση: Επιτρέψτε τη χρήση λειτουργικών cookies στις προτιμήσεις cookie για την εμφάνιση αυτής της ενσωμάτωσης.

Από τότε, οι παίκτες αντέδρασαν αρνητικά, ειδικά υπό το φως πολλών προβλημάτων με το παιχνίδι που δεν έχουν ακόμη επιλυθεί.

Ένας χρήστης είπε: “Το παιχνίδι σας γίνεται κυριολεκτικά αδύνατον να παιχτεί για μερικούς ανθρώπους επειδή δεν μπορούν να καλύψουν οικονομικά το κόστος των δεδομένων.”

Ειδοποίηση: Επιτρέψτε τη χρήση λειτουργικών cookies στις προτιμήσεις cookie για την εμφάνιση αυτής της ενσωμάτωσης.

Ειδοποίηση: Επιτρέψτε τη χρήση λειτουργικών cookies στις προτιμήσεις cookie για την εμφάνιση αυτής της ενσωμάτωσης.

Ειδοποίηση: Επιτρέψτε τη χρήση λειτουργικών cookies στις προτιμήσεις cookie για την εμφάνιση αυτής της ενσωμάτωσης.

Δεν είναι σαφές εάν αυτό το ζήτημα θα επιλυθεί σύντομα, καθώς περισσότεροι παίκτες αρχίσουν να αντιμετωπίζουν απότομη αύξηση της κίνησης στο δίκτυο, ιδιαίτερα οι παίκτες με ανώτατα όρια εύρους ζώνης.

Δεν είναι επίσης σαφές τι προκάλεσε μια τόσο τεράστια απότομη αύξηση των δεδομένων. Κάποιοι υπέθεσαν ότι ήταν το παιχνίδι που προσπαθούσε να αποθηκεύσει το στιγμιότυπο επανάληψης του αγώνα, ωστόσο, ορισμένοι άλλοι χρήστες παρατήρησαν μια τεράστια απότομη αύξηση των δεδομένων μέσα σε λίγα λεπτά από την έναρξη του παιχνιδιού. , προτού αποθηκευτεί οτιδήποτε.

Το Halo Infinite αυτή τη στιγμή μαστίζεται από μια σειρά ζητημάτων, μερικά από τα οποία ταλαιπωρούν το παιχνίδι εδώ και μήνες. Ένα συνεχές ζήτημα με το “desync” δεν έχει ακόμη επιλυθεί καθώς το 343 έχει διαθέσει πόρους σε άλλους τομείς.

Το πρόβλημα πηγάζει από το ότι ο πελάτης του παιχνιδιού και οι διακομιστές αγώνων έχουν προβλήματα συγχρονισμού, κάτι που οδηγεί σε καταστάσεις όπου οι επιθέσεις σώμα με σώμα δεν καταγράφονται επειδή ο πελάτης και ο διακομιστής πιστεύουν ότι οι παίκτες βρίσκονται σε διαφορετικές θέσεις.

Η λειτουργία co-op του Halo Infinite, η οποία έχει καθυστερήσει πολλές φορές, θα επιτρέψει σε όλους τους συμμετέχοντες να προχωρήσουν προς τις μεμονωμένες καμπάνιες τους.

Το Halo Infinite κυκλοφορεί επίσης χωρίς τη δυνατότητα επανάληψης των αποστολών καμπάνιας μετά την ολοκλήρωσή τους – εκτός εάν οι χρήστες ξεκινήσουν ένα νέο αρχείο αποθήκευσης.

Σε μια ενημέρωση προόδου ανάπτυξης τον Απρίλιο, η 343 είπε ότι στόχευε «τέλη Αυγούστου» για την κυκλοφορία της online λειτουργίας co-op του παιχνιδιού.

Ο βετεράνος του Halo, Paul Bertone, εντάχθηκε πρόσφατα στο 343 ως διευθυντής τεχνικού σχεδιασμού του στούντιο.

Εργάστηκε στα Halo 1-3, ODST και Reach για πάνω από μια δεκαετία στη δημιουργό σειράς Bungie, όπου υπηρέτησε ως διευθυντής σχεδιασμού μέχρι το 2012.