Latest Post

Ο δημιουργός του Mortal Kombat λέει ότι η 30η επέτειος είναι η κύρια εστίαση, το νέο παιχνίδι «σε εύθετο χρόνο» Core Cyberpunk 2077 Team Members “Moving to America” ​​για να ηγηθούν στο Sequel Studio

Ένα ανώτερο στέλεχος παιχνιδιών της Microsoft πρότεινε ότι οι πρωτότυποι ιαπωνικοί τίτλοι είναι στα σκαριά για το Xbox.

Η Sarah Bond, η εταιρική αντιπρόεδρος της Microsoft για το οικοσύστημα παιχνιδιών στο Xbox, ρωτήθηκε κατά τη διάρκεια μιας ζωντανής ροής του IGN Japan το Σάββατο εάν οι ιδιοκτήτες Xbox θα μπορούσαν να περιμένουν μελλοντικούς ιαπωνικούς τίτλους Xbox όπως το Xbox 360’s Blue Dragon και το Lost Odyssey. Θα πρέπει να αναμένονται δημοσιευμένοι τίτλοι.

«Συνολικά», απάντησε ο Μποντ. “Ένα πράγμα για το οποίο είμαι πραγματικά ενθουσιασμένος είναι ότι έχουμε πάνω από 250 προγραμματιστές στην Ιαπωνία που αναπτύσσουν παιχνίδια για Xbox αυτήν τη στιγμή. 150 έχουν ήδη αποσταλεί, 100 από αυτούς είναι στο Game Pass και εμείς [recently] Έπρεπε να ανακοινωθούν 15 τίτλοι που έγιναν στην Ασία και 13 στην Ιαπωνία.

Αποκαλύφθηκε το τρέιλερ του Modern Warfare II για πολλούς παίκτες και του Warzone 2.0.

«Έχουν έρθει πολλά, αλλά έρχονται ακόμη περισσότερα στο μέλλον και ανυπομονώ να το αποκαλύψω σε όλους σας καθώς αρχίζει να ξεδιπλώνεται».

Το Blue Dragon (2006) και το Lost Odyssey (2007) ήταν δύο αποκλειστικά RPG του Xbox που δημιουργήθηκαν από τον Hironobu Sakaguchi, δημιουργό του Mist Walker και του Final Fantasy.

Η Microsoft έχει κάνει νέες προσπάθειες στην Ιαπωνία με τη σειρά X|S. Οι κονσόλες ξεκίνησαν την ημέρα και την ημερομηνία με άλλες περιοχές και ο Phil Spencer δεσμεύτηκε από νωρίς να εξυπηρετήσει καλύτερα τους Ιάπωνες παίκτες αυτής της γενιάς κονσολών.

Με απόδοση πίσω από το PlayStation 5, οι κονσόλες Xbox είχαν καλύτερες από τις αναμενόμενες πωλήσεις στην Ιαπωνία τους τελευταίους μήνες, με το Xbox Series X/S να ξεπερνά τις πωλήσεις της κονσόλας της Sony δύο φορές σε εβδομαδιαία βάση, στα μέσα Μαΐου και ξανά τον Ιούνιο.

Ειδοποίηση: Επιτρέψτε τη χρήση λειτουργικών cookies στις προτιμήσεις cookie για την εμφάνιση αυτής της ενσωμάτωσης.

Ο επικεφαλής παιχνιδιών της Microsoft ρωτήθηκε για τη σχέση του Xbox με τους Ιάπωνες παίκτες σε μια ξεχωριστή συνέντευξη στο Famitsu το Σάββατο.

«Έχω πολλούς γνωστούς και φίλους που κάνουν παιχνίδια στην Ιαπωνία», είπε. “Πολλούς από αυτούς τους ανθρώπους τους γνωρίζουμε εδώ και πολύ καιρό και ρωτάμε: “Τι χρειάζεστε από την πλατφόρμα μας;”

“Έχουμε ακούσει τους Ιάπωνες δημιουργούς παιχνιδιών και λάβαμε σχόλια. Νομίζω ότι το γεγονός ότι μπορέσαμε να βελτιωθούμε οδήγησε σε αυτοπεποίθηση, η οποία είχε ως αποτέλεσμα να κυκλοφορούν παιχνίδια στο Xbox. I Ο βρόχος ανατροφοδότησης φαίνεται να οδηγεί σε πολλά περισσότερα ιαπωνικά παιχνίδια στο μέλλον και είμαι ευχαριστημένος με αυτή την τάση».

Το Xbox προτείνει ότι έρχονται περισσότερα πρωτότυπα ιαπωνικά παιχνίδια.

Ένας προγραμματιστής που επισκέφτηκε την ομάδα του Xbox αυτή την εβδομάδα ήταν η Kojima Productions, η οποία ανακοίνωσε νωρίτερα φέτος ότι εργαζόταν σε έναν αποκλειστικό τίτλο cloud για το Xbox.

«Ο Kojima-san και εγώ γνωριζόμαστε πολλά χρόνια», είπε ο Spencer στο Famitsu. «Έχει μερικές νέες ιδέες σχετικά με τις εμπειρίες gaming και αποφασίσαμε να συνεργαστούμε μαζί του επειδή θέλουμε να τις φέρουμε στη ζωή στην πλατφόρμα μας.

«Επισκέφτηκα σήμερα την Kojima Productions και είχα την ευκαιρία να δω τα πρώτα στάδια του έργου, το οποίο ήταν πολύ συναρπαστικό».